Які ароматизатори використовують у магазині
Ароматизація магазинів – це не лише спосіб створити приємну атмосферу. Але й відмінний маркетинговий хід. Приємні ненав’язливі запахи, що рівномірно поширюються по всій торговій площі, створюють позитивне враження, покращують настрій у покупців. І тим самим стимулюють їх здійснити покупку саме у вас.
Більш того, використання спеціального обладнання та аромадифузорів дозволяє створити у покупців чітку асоціацію саме з вашим брендом. Він ніби набуватиме свого власного аромату. Тож які сьогодні використовують ароматизатори для супермаркетів, магазинів одягу, продуктових магазинів тощо? Давайте детальніше розглянемо.
Особливості вибору запахів для магазину
Обираючи запах для магазину, перш за все потрібно відштовхуватися від того, які саме товари ви продаєте. Тож перед встановленням обладнання і остаточним вибором аромату проведіть самостійні дослідження або відкрийте уже наявні. Зазвичай аромати для різних категорій магазинів розподіляються так:
- Для продуктового магазину найбільш доречними будуть затишні аромати: випічки, шоколаду, ванілі, можливо також кориці.
- У магазинах постільної білизни найбільш доречним є запах меліси, ромашки та лаванди. Це ті аромати, які налаштовують на сон і відпочинок.
- В магазинах жіночого одягу та нижньої білизни часто розприскують аромати квітів, зокрема жасмину, троянди. Також доречною буде ваніль, свіжий цитрус.
- В магазинах чоловічого одягу переважають зазвичай запахи дерева, натуральної шкіри, цитрусів, табака.
- Дитячі іграшки краще стимуляють купляти запахи солодощів: цукрової вати, цукерок, морозива тощо.
Складнішою є ароматизація супермаркетів. Оскільки це велика торгова площа, яка поділена на окремі секції. І тут одного універсального аромату бути не може. Акцент має бути на запахи для кожної конкретної секції, щоб композиція вигідно підкреслювала товари на полицях. У м’ясних та рибних відділах це, наприклад запахи, що нейтралізують основний аромат продукту і додають більше свіжості. Біля полиць з хлібом ідеально підійде посилення ароматів: запахи випічки, кориці, ванілі тощо.
Вибір того чи іншого запаху базуватиметься перш за все на вашій цільовій аудиторії. Потрібно зрозуміти, які аромати сподобаються вашим покупцям, викличуть у них приємні асоціації, бажання зайти до вашого магазину. І що не менш важливо – здійснити покупку.
Правила ароматизації в магазині
Як збільшити продажі в продуктовому магазині чи в інших категоріях торгових площ? Мало лише підібрати потрібний запах. Важливо також дотримуватись кількох простих рекомендацій:
- Жінкам найбільше подобаються квіткові аромати, а чоловікам – більш брутальні та терпкі. Наприклад, табак, сандал, кора дерева тощо.
- Жінки більш сприйнятливі до ароматів. Тож у жіночому магазині одягу, наприклад не рекомендують встановлювати потужні аромадифузори, що видають сильну концентрацію парфумів для магазину.
- Змінюйте аромати в магазині в тому числі в залежності від пори року. Коли надворі сильно сонячно і спекотно, покупці шукають більш свіжих ароматів. А в холодну пору року навпаки – солодких чи пряних.
І звісно, вибирайте якісне обладнання для ароматизації магазинів. На https://aroma-marketing.com.ua/pages/obladnannja/ можна ознайомитися з усіма видами ароматизаторів, які дозволять створити комфортну приємну атмосферу у торговому залі, гармонійно впишуться в інтер’єр самого магазину і допоможуть викликати позитивні асоціації у покупців стосовно вашого бренду.