Обладнання для аромамаркетингу

обладнання для ароматизації AM-P

AM-P

Площа ароматизації 15-25 кв.м.

обладнання для ароматизації AM-511

AМ-511

Площа ароматизації 50-100 кв.м.

обладнання для ароматизації AM-007

AМ-007

Площа ароматизації понад 3000 кв.м.

ароматизатор AM-499 B

AM-449-B

Площа ароматизації до 2000 кв.м.

обладнання для ароматизації AM-202

AM-202

Площа ароматизації до 500 кв.м.

обладнання для ароматизації AM-318

AM-318

Площа ароматизації до 200 кв.м.

Якісне сучасне обладнання для аромамаркетингу

Аромамаркетинг сьогодні активно використовується у найрізноманітніших сферах. Він не лише створює особливу приємну атмосферу у приміщенні, але й стає ефективним засобом просування бренду. Адже з часом відвідувачі почнуть асоціювати конкретний аромат саме із вашим магазином, рестораном, готелем, салоном тощо.

Для того. аби забезпечити рівномірну ароматизацію приміщення, використовується спеціальне обладнання. Це сучасні дифузори, які представлені у широкому асортименті. А отже, ви зможете підібрати ароматизатор повітря, виходячи з характеристик конкретного приміщення.

Яким буває обладнання для аромамаркетингу

Перш за все потрібно розібратися, якими бувають ароматизатори повітря. Ознайомитися з усіма моделями можна в нашому каталозі. Ми пропонуємо лише якісне та просте у використанні і обслуговуванні обладнання для різних типів приміщень.

Усі ароматизатори відрізняються:

  1. Площею ароматизації приміщення. Сильні ароматизатори повітря здатні розпилити рідину з приємним запахом на площу до 2000 квадратних метрів! Також є менш потужні моделі з площею ароматизації до 25 м².
  2. Габарити. Обладнання може бути компактним або великим. Найбільш габаритними є потужні моделі з більшою площею розпилення.
  3. Дизайн підбирається, виходячи з інтер’єру конкретного приміщення. Сьогодні можна знайти обладнання для аромамаркетингу, здатне гармонійно вписатися у будь-який простір.

Як підбирають ароматизатор повітря

Якщо вас зацікавила така концепція, як аромамаркетинг, обладнання потрібно підбирати ретельно. Краще скористатися допомогою спеціалістів і взяти додаткову консультацію наших фахівців. Ключовими факторами є:

  1. Рівень шуму, який видає ароматизатор в процесі роботи. Для деяких закладів неприпустимий навіть найменший шум.
  2. Розміри дифузорів. Їх встановлюють таким чином, аби максимально замаскувати. А тому для невеликих площ краще підбирати більш компактні системи.
  3. Площа розпилювання. Підбирається, виходячи з загальної площі приміщення, а також складності планування. Краще замовляти обладнання з невеликим запасом. Так ви зможете переконатися у достатній ароматизації.

Де встановлюється обладнання для аромамаркетингу

Встановленням ароматизаторів повітря для аромамаркетингу мають займатись виключно професіонали. Необхідно в першу чергу правильно підібрати місце розташування дифузора. Воно визначається згідно з усіх характеристик приміщення: його форми, планування, площі тощо.

Наші спеціалісти виїжджають на об’єкт, аби протестувати, де саме потрібно встановити автоматичний ароматизатор повітря. Ми перевіряємо кілька ймовірних розташувань та обираємо найбільш практичне та таке, що дозволить аромату рівномірно розподілитись площею ресторану, готельного холу, магазину тощо.

Купити обладнання для аромамаркетингу можна просто зараз. Зверніться по допомогу до наших консультантів. Вони дадуть відповіді на всі питання, що вас цікавлять, а також розкажуть про всі види, характеристики, переваги та недоліки окремого ароматизатору. Зателефонуйте або заповніть заявку для зворотного зв’язку, аби дізнатись усі деталі: ціна обладнання та установки, швидкість опрацювання замовлення тощо.

Ненав’язливі приємні аромати позитивно впливають на настрій відвідувачів. А сучасні системи ароматизації повітря в приміщенні дозволять підтримувати таку приємну атмосферу на постійній основі без зайвого втручання.